SILOVÝ TRÉNING z pomedzivšetkých aktivít najviac navštevovaný tréning, často krát do maximálnej kapacity cvičiska. Cvičí sa celoročne a prekážkou pri exteriérovom cvičení nie je ani dážď.

HIIT ( vysoko intenzívny intervalový tréning – High intensity interval training ) je klasifikovaný ako jeden z najúčinnejších tréningov pre spevnenie svalstva celého tela. Ide o tréningovú metódu, pri ktorej meníte krátke intervaly vysokej intenzity cvičenia a krátke intervaly miernej intenzity alebo odpočinku. Je vhodný tak pre začiatočníkov, ako aj pre pokročilých cvičencov. Oproti klasickému cvičeniu so strednou intenzitou je možné až 6x väčší úbytok tukovej hmoty za rovnakú dobu. Pred každým takýmto tréningom je rozcvička, ktorá zabezpečí cvičencovi maximálnu pohodu a pripravenosť na nasledujúcu záťaž. Po tréningu nasleduje strečing, na ktorý mnohí zabúdajú a pritom to je a musí byť súčasť každej športovej aktivity. Na cvičenie využívame množstvo už zakúpených pomôcok ( bežecký rebrík, odporové gumy, ketleball ), ktoré sa neustále rozširujú. Skúsení  tréneri každú akciu prispôsobujú počtu účastníkov, miestu realizácie a tak ,aby nedochádzalo k stereotypu. Jediné čo potrebuješ je športový odev, karimatka, uterák, čosi na pitie a hlavne chuť sa spotiť a zabaviť.

DCIM/105MEDIA/DJI_0231.JPG

Cardio Box
Ďalším prínosom je nácvik základných prvkov bojových umení pod vedením kvalifikovaného trénera. Tréningy vedie Rudolf Ďurica – majster sveta v thajskom boxe a kic-kboxe.

Tréningová dávka je šitá na mieru pre DR a spadá do kategórie HIIT Workout.